3/10/2007

10/3

Nu skriver jag alltså mitt tredje blogginlägg, börjar ju komma igång på allvar nu!
Det är lördag då jag skriver detta. Ikväll så ska jag vara hemma med mamma och pappa och kolla på melodifestivalen. Den största anledningen till att jag ska titta på det är att The Ark är med, gillade ju dem som fan när jag var liten så. De kommer vinna tror och hoppas jag. De finns inga andra låtar som kan mäta sig med deras tycker jag.

Nu till gårdagen.
Igår var jag hos Jenny och gjorde inte så mycket alls. Jag var sjuk, så det var lite jobbigt. Men i alla fall så sov jag där som vanligt och det var trevligt. Idag har jag kommit hem och kollat på Sällskapsresan. Nu väntar alltså Melodifestivalen.

Jag hatar Henke Larsson!
Han är så jävla hypad så det är inte sant. Direkt han gör ett mål så blir det femtusen sidor om honom i Sportbladet/Sportexpressen. Det är ingen som har fattat att han är slut som fotbollsspelare. Han har gjort 3 mål i United under tiden han har varit där, vilken jävla bedrift! Det skulle till och med jag klara. Nej, usch säger jag!


Dålig, dålig, dålig!

Jaja, nu ska jag dra mig tillbaka, det får räcka för idag.
Hej!